Mijn eerste dagen in Italië - Reisverslag uit Triëst, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen in Italië - Reisverslag uit Triëst, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen in Italië

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

11 Februari 2015 | Italië, Triëst

Na een lange trip met het vliegtuig, de bus, de trein en een taxi kwam ik eindelijk aan in Reggio Emilia. Daar bleef ik echter niet lang. De volgende ochtend ging ik samen met de regisseur, met de trein naar Trieste. Hier werd geoefend voor een toneelstuk waar ik het licht voor zal gaan doen.

Vier dagen ben ik in Trieste gebleven en ik heb het complete stuk vele malen gezien. In het programma Visio heb ik een lichttekening gemaakt en ook de Qeu list is al klaar. Het toneelstuk wordt uitgevoerd op 22 maart in een theater in Novellara. Op 21 maart ga ik opbouwen, programmeren en gaan we de show nog een aantal keer oefenen in het theater en dan met belichting.
Ook het geluid zal ik moeten verzorgen. Ik heb de juiste muziek al gevonden en aangepast met wat knippen en plakken in Adobe Audition.

Mijn eerste dagen als technicus in Italië zijn mij zeer goed bevallen. De acteurs en actrices zijn van plan om nog een show te doen in hun eigen stad. Hiervoor hebben ze al gevraagd of ik ook voor deze show het licht wil verzorgen. Dus wie weet kom ik deze stage nogmaals in Trieste.