The International Project - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu The International Project - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

The International Project

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

14 Februari 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

De dag na Triëste heb ik voor het eerst een repetitie gezien van The International Project. Even een korte uitleg van dit project.

Dit is een project dat elk jaar terug komt. Mijn eerste project in Italië (februari 2014) was ook dit project. The International Project is een project van Etoile waar Italianen, Franse en Nederlanders aan mee werken. De Italianen en Fransen oefenen los van elkaar (in hun eigen land) delen van de show. Ook de Nederlanders bereiden het een en ander voor in Nederland. In de week van februari komt dit allemaal bij elkaar en maken we een compleet toneelstuk met dans, toneel en techniek.

De eerste uitvoering van de show is op 27 februari. Tot die tijd zal ik bezig zijn met; de que’s van de muziek voor de geluidstechnicus, het maken van een tekening voor beeld en de changement en het maken van een volledig licht plan voor de show.

Het project is niet alles waar ik mee bezig ben geweest. Ook heb ik een vergadering over een andere show bij gewoond, licht gedaan voor een pop/rock band in het theater in Novallara op een Pearl Tiger Touch en ben ik bezig geweest met het voorbereiden van de aankomst van de Nederlanders die met een grote groep in het pand van Etoile blijven wonen voor 2 weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 6409

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: