Voorbereiding - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

25 April 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

Repetitie na repetitie, dit is hoe de afgelopen twee weken verliepen. In de maand mei zijn er veel shows waar ik technisch volledig verantwoordelijk voor ben. Hiervoor moet ik veel repetities bijwonen om mijn geluids- of lichtplan te kunnen maken.

Ik heb meerdere repetities gezien van de show L’alfabeto dei Sentimenti. Dit is een show die wordt geregisseerd door Matteo Carnavali en het wordt gespeeld door kinderen.

Ook ben ik bij repetities geweest van de bullism show. Dit is de show die bestond uit 4 scholen. De school Galvani en Carrera gaan beide deze show nogmaals uitvoeren. Galvani in een theater in Reggio Emilia en Carrera in een theater in Guastalla.

Op donderdag de 30ste heb ik een repetitie gezien van een show die wordt geregisseerd door Francesco Marchesi. Dit is dezelfde regisseur als de Bullism show van Carrera. Deze show wordt echter niet gespeeld door kinderen of studenten. Dit is een show met hoge kwaliteit en voor het licht ook een grote uitdaging.