Ervaring baart kunst - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Ervaring baart kunst - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Ervaring baart kunst

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

19 Mei 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

Ervaring baart kunst

Op 19 mei was ik in Bibbiano voor een locatie bezoek. Het theater wat ik bezocht zal worden gebruikt voor de laatste show van Happiness project. De school D’Arzo zal de show nogmaals uitvoeren met alleen de leerlingen van hun eigen school.

Maar eerst op 22 mei was er een show van Matteo Carnevalli. Ik heb een repetitie van deze show kunnen zien 2 dagen voor de show. Ik had geen tijd om een lichtplan hiervoor te maken dus ik moest tijdens het programmeren van de show creatief zijn. Dit pakte echter goed uit en het licht voor de show was zeer goed.

De dag na de show was er een repetitie van D’Arzo voor de Happiness show. Tijdens deze repetitie kwam ik er achter dat 60% van de show hetzelfde was. Voor mij dus geen uitdaging om het lichtplan aan te passen.

Maandag 25 mei was er weer een show in het kleine theater in Reggio Emilia. Dit was de Bullism show van de school Galvani, geregisseerd door Daniele Franci. De opbouw van deze show ging erg snel, het licht programmeren net zo en tijdens de eerste show dezelfde avond zag het er allemaal top uit. Morgen op 26 mei is de volgende show ik verwacht hetzelfde.

Ik heb deze week gemerkt dat mijn resultaat en voorbereiding verbeterd is in vergelijking met het begin van mijn stage. Het gaat makkelijker en sneller. Dit geeft mij weer tijd om op nieuwe dingen te concentreren om het resultaat nog beter te krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 6405

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: