Workshop Forli - Reisverslag uit Forlì, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Workshop Forli - Reisverslag uit Forlì, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Workshop Forli

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

02 November 2015 | Italië, Forlì

Afgelopen weekend was ik samen met Daniele Franci naar Forli. Een stad in het noorden van Italie niet ver van de kust. Hier werd door Daniele een workshop gegeven georganiseerd door Fita. Fita is een Italiaanse theater vereniging die veel samenwerkt met Etoile. Het is voor mij belangrijk de samenwerking tussen mij en Fita goed in stand te houden. 20 November zal ik weer mee gaan met Daniele voor opnieuw een workshop en in december ga ik naar Rome voor de audities van ITAF 4. Voor Itaf word een theater groep met jongeren geselecteerd waar een show mee wordt gemaakt. Met Itaf 3 was het de show Golosa mente waar ik veel voor heb gewerkt mijn vorige stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 6393

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: