ITAF - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu ITAF - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

ITAF

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

19 April 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia


Itaf is een theater groep die in augustus een show zal gaan geven in een theater in België. Eerder deze stage was Itaf al een paar dagen in etoile om hier voor te repeteren. Nu kwam Itaf ook weer een week om de show af te maken. Op zaterdag 25 april was er een open repetitie in Teatro Della Rocca in Novellara. Ik had die dag tijd om even snel een lichtplan te bedenken, wat niet moeilijk was want ik had de show al heel vaak gezien. Ook had ik nog tijd om te programmeren en het licht zag er best goed uit tijdens de show.

Op Woensdag 22 april was er ook een repetitie van een show die gespeeld wordt door kinderen. Hier ben ik ook bij geweest omdat ik ook voor deze show het licht zal gaan doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 6417

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: