Het begin van het einde - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Het begin van het einde - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

26 Mei 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

De tweede show van Bullism, 26 mei de meest verschrikkelijke dag van mijn volledige stage periode. De show was nog geen half uur bezig toen mijn lichttafel totaal niet meer reageerden, ook het front licht hield er plots mee op. Het enige licht op het podium was nu zijlicht van links en blauw tegenlicht. Ook het geluid hield er mee op, geen muziek meer tijdens de show. Ongeveer 10 seconde later ging het alarm van het theater af. Er was een stroom uitval in het volledige theater. Na tien minuten wist het personeel van het theater eindelijk het alarm te stoppen maar de stroom ging niet meer aan. De volledige show is gespeeld zonder muziek en zonder belichting. Na afloop heeft het personeel het publiek naar buiten geleid met lampjes van hun telefoon. Toen iedereen het pand uit was ging de stroom weer aan en kon ik afbouwen.

Op woensdag 27 mei was de show Happiness. De afsluiter van dit project. Ik had 3 technicus om mij te helpen en er was iemand mee voor het geluid. De show was zeer bekend voor mij en het licht was weer goed. Een mooie afsluiter en het voelt enig sinds als het begin van het einde van mijn stage periode.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6418

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: