Francesco en Francesca - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Francesco en Francesca - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Francesco en Francesca

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

03 Juni 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

Sinds vorig jaar heeft Etoile een samenwerking met technische studenten van de school Galvani. Op 3 juni waren er selecties voor de studenten van dit jaar. De studenten van verschillende klassen hebben kunnen solliciteren bij Daniele Franci en mij. Samen besloten wij wie er door waren en deze studenten gaan in oktober ook naar Nederland voor een project.

Op 6 juni was er de show Salem van regisseur Francesco Marchesi. Voor deze show heb ik geen direct front licht gebruikt. Dit om een donker effect te creëren en meer gebieden op het podium te kunnen selecteren. Dit had een goed effect voor de show, er was constant een grote groep mensen op het podium maar ik wist in iedere scene de aandacht naar het juiste punt te trekken.

De volgende dag was er de show Una Vita Sotto Spirito van Francesca Bianchi. Deze show was ook de afsluiter van Teatro Lab in Novellara. Dit maal werd het gespeeld op het binnenplein van Etoile. Een mooie uitdaging aangezien hier geen truss aanwezig is om mijn licht in te hangen. Het licht kwam vanuit ramen die het plein omringde. De posities waren lang niet altijd perfect maar het totaal plaatje was niet slecht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 6402

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: