FITA - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu FITA - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

FITA

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

20 September 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

FITA staat voor ''Federazione Italiana Teatro Amatori''. Dit is een theater vereniging in Italië die de afgelopen week naar Etoile kwam voor een theater cursus van Daniele Franci. Een aantal dagen hebben zij lessen gehad over voorbereiding voor een theater show. Ook hebben zij een kleine show met voornamelijk tekst uitgevoerd in Etoile. Voor zichzelf, niet voor een groot publiek. Hiervoor heb ik wel licht geïnstalleerd in het binnenplein van Etoile.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 6395

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: