Tweede stage Reggio Emilia - Reisverslagen van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Tweede stage Reggio Emilia - Reisverslagen van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Tweede stage Reggio Emilia

Mijn tweede stage in Reggio Emilia is een 4de jaars stage. Hij zal niet het zelfde verlopen als mijn vorige stage van het derde jaar. Tijdens deze stage zal ik niet alleen werken voor Etoile maar ook voor het bedrijf Piano Forte. Dit is een licht en geluid verhuurbedrijf in de regio. Voor dit bedrijf zal ik veel werken in het theater in Novellara.

Voor Etoile zit al in de planning een project in Utrecht, Rome en Bordeaux. Al met al weer een mooie tijd om naar uit te kijken.

Recente Reisverslagen:

10 December 2015

Frankrijk, Bordeaux

09 November 2015

International meeting

02 November 2015

Workshop Forli

25 Oktober 2015

International Project Nederland

11 Oktober 2015

Opening teatro in Novellara
Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6435

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: