De tweede week van Teatro Lab - Reisverslag uit Novellara, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu De tweede week van Teatro Lab - Reisverslag uit Novellara, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

De tweede week van Teatro Lab

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

27 Maart 2015 | Italië, Novellara

Maandag 23 maart, de tweede week van het festival is begonnen. Er waren twee shows op maandag. De eerste show ‘’I dormienti’’ was een show waar ik ondersteuning gaf voor het geluid. De tweede show ‘’Donne Felici’’ was een show waar geen muziek in voor kwam, geen microfoons werden gebruikt en maar liefst 2 licht cue’s in voor kwamen. Al met al geen technisch spektakel en voor mij was er niets te doen. Behalve het openen en dichtdoen van het voordoek dan.

24 maart, opnieuw twee shows. Dit waren twee fantastische shows waar ik veel van heb genoten. Voor bijde shows mocht ik volgspotten. Voor mij een perfecte plek om de complete show te volgen.

- De eerste show was om 09.00 uur ‘’Salone Margherita Tragicommedia Grottesca . . . Per non dimenticare’’. Een show die zich afspeelde in een dinner show cafe in 1945.

- De tweede show ‘’Felici e Scontenti’’ was een kerst show over een familie die op kerst avond alleen maar ruzie kon maken, maar op oud en nieuw kwam alles natuurlijk goed.

Op 25 en 26 maart waren er geen shows. Op 25 maart heb ik het decor voor de show ‘’Una Vita Sotto Spirito’’ gemaakt (de show die het festival zal afsluiten). Ook ben ik met de andere technici begonnen met het opruimen van het theater. Alles wat wij mee genomen hadden uit Etoile en wat wij niet meer nodig hadden kon weer terug naar Etoile. Dit scheelt ons een hoop werk voor zaterdag nacht.

26 maart waren de voorbereidingen voor de shows van 27 maart.
Er waren twee shows op 27 maart ‘’Lisitrata’’ en ‘’Happiness: It’s Up To You!’’. Voor de eerste show mocht ik volgspotten en voor de tweede show deed ik het geluid.

  • 07 April 2015 - 22:33

    Imkt:

    Hey broertje, ontzettend leuk om al je verhalen te lezen :) keep up the good work! Ik zie je over 2 weken weer :) veel plezier nog in France en Italia!! Xxxvan Anko en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 6447

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: