Frankrijk, Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Frankrijk, Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Frankrijk, Bordeaux

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

07 April 2015 | Frankrijk, Bordeaux

De week in Bordeaux was een uitzonderlijke ervaring. Het begin van de week was niet veel anders als dat het in Italië was. De hele dag repeteren en ondertussen was ik bezig met het aanpassen van het lichtplan. Dit omdat er een grote groep Franse bij kwam en omdat het een ander theater was. Het theater in Bordeaux is een stuk groter als dat van Italië. Het had plaats voor ruim 700 man en de zaal was uitverkocht.

De opbouw van de show ging niet heel snel. Dit doordat de Franse technici niet helemaal in de planning hadden om ons te helpen. We mochten echter ook niets doen zonder dat zij er bij waren. Dit maakte het moeilijk werken voor ons. Maar uiteraard was alles uiteindelijk op tijd af en hebben we op tijd kunnen beginnen met de licht cues, de soundcheck en het instellen van de projectoren.

Ook de show zelf was weer een succes. Mooie lichtplaatjes, video was perfect en ook het geluid was top.

Maandag 13 april vloog ik weer terug naar Italië, daar bleef ik twee dagen om weer door te gaan naar Nederland. Hier had Daniele Franci meerdere besprekingen en hielp ik hem met organiseren.

Zondag 19 april was ik weer terug in Italië. Dezelfde dag arriveerde ITAF. Zij blijven een week voor het repeteren van een show die zij in augustus zullen gaan uitvoeren in België.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 6445

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: