Mijn laatste show - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Mijn laatste show - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Mijn laatste show

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

17 Juni 2015 | Italië, Reggio nell'Emilia

De laatste show van mijn stage periode was opnieuw een Show van Francesco Marchesi. De show was in het kleine theater van Reggio Emilia en het lichtplan was vrijwel hetzelfde als de vorige show. Veel licht cues had ik ook niet maar het was wel een uitdaging om zowel het geluid en het licht te doen voor deze show. Uiteindelijk geen problemen gehad en het was een mooie afsluiter voor deze stage periode.

In de laatste week van mijn stage was FITA in Etoile. FITA is net als ITAF een theater vereniging. FITA geeft een show op 27 juni net de dag na dat ik weer terug vlieg naar Nederland. Helaas kan ik tijdens de show het licht niet bedienen maar ik heb het lichtplan wel gemaakt en opgebouwd in Etoile.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Hallo ik ben Wietse en ik doe een opleiding licht- en geluidstechniek. Vanaf februari 2015 tot juni 2015 ga ik stage lopen bij een theater bedrijf in Italië. Mijn dagen ga ik beschrijven op deze website.

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 6425

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 01 Januari 2016

Tweede stage Reggio Emilia

07 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Stage buitenland

Landen bezocht: