Una Vita Sotto Spirito - Reisverslag uit Novellara, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu Una Vita Sotto Spirito - Reisverslag uit Novellara, Italië van Wietse Ottes - WaarBenJij.nu

Una Vita Sotto Spirito

Door: Wietse Ottes

Blijf op de hoogte en volg Wietse

28 Maart 2015 | Italië, Novellara

28 maart, de laatste dag van Teatro Lab. Er waren drie shows, twee in de ochtend en één in de avond.

De eerste show werd gespeeld door mensen met een handicap. Het was een fantastische show met veel humor. Ik was aan het volgspotten en heb de hele show goed kunnen volgen.

De tweede show ging weer over pesten. Het werd gespeeld door een van de vier scholen die mee deed aan Via La Maschera Bullo. De 10 minuten die gespeeld waren in die show werden weer gedaan. Dit maal uitgebreid op hun eigen manier. Voor deze show deed ik het geluid.

De derde show is een show waar ik al een tijd mee bezig ben geweest. Voor deze show heb ik vergaderingen gehad met de regisseur Francesca Bianchi. Dit ging over het licht en het decor. De afgelopen weken heb ik het decor voor deze show gemaakt en heb ik het lichtplan gemaakt. Tijdens de show deed ik het licht.

Het festival is afgelopen. Nu heb ik een paar dagen vrij en dan ga ik naar Frankrijk om de show Happiness nogmaals uit te voeren in een theater in Bordeaux.

• 16 Mei 2015 - 11:58

Marten:

Super stage Wietse!
    Ben benieuwd naar je nieuwe verslagen ;-)!